Albaas

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Alba Coolizz - 12 maj 2011 22:41



Cha, Cha allihopa!

Nu sitter jag här i soffan och kollar på eurovision song contest!

HEJA ERIC OCH SVERIGE!

Tror du att han kommer med i final?

Om om han kommer med i final tror du att han VINNER?

Du kan rösta, till höger<3

Eric är så hilma cute och snygg (och sseeexxxxxxxxxxxig)

Jag bjuder på en bild på honom och mejj"+popular!"



 

+


   =

SANT 

 

Av Alba Coolizz - 12 maj 2011 20:58

LALALALALAL

Av Alba Coolizz - 12 maj 2011 19:16

Kyckling och bearnesås! Yummy

Av Alba Coolizz - 12 maj 2011 18:29

      Så sjukt gööllligt va?""""""""""""""""""""""""""I just c.s love it

Av Alba Coolizz - 12 maj 2011 17:49

Rihannas ALLDELES NYA SINGEL! California king bed-Rihanna my love






















Tycker ni om det här snackset då?

Av Alba Coolizz - 12 maj 2011 17:39

Detta är min hamster+buren<3

       

Love u my babby! Vad gör ni kääära blogläsare?

Av Alba Coolizz - 12 maj 2011 17:07

Om ni läser inlägget längre ner när jag testar att ångbada ansiktet och ansiktsmask+eco+snäll mot plånboken. Om man gör det sägs det att huden blir lenare och finare och frächare och porerna försvinner och nu har jag testat det, kolla in bilderna: 

1.tvätta ansiktet noga! (MEN INTE MED VANLIG TVÅL)

2. Koka upp vatten i en kastrull, sedan häll upp det i en skål (INTE PLAST)

   2. Ha huvudet över det varma vattnet med en handuk över huvudet (som ett tält) i 7 min, 10 min.   Shiit vad varm det är efteråt. Men det ska inte bränna i ansiktet bara lite. Om det bränner så får du ha huvudet lite längre i från skålen.   3. Ta på hemma-gjord ansiktsmask. Rerecept på inlägget längre ner+bättre förklaring.   4. Sen efter 25 minuter tog jag bort masken så här: doppade en handuk i varmt vatten, det så tog jag bort det med det, och sedan sköljde jag ansiktet med  ganska kallt vatten det är bra (man vaknar mer och huden blir spenstigare) sen tog jag på en återfuktande cream!    5. KLAART! Just nu är min hud jätte len,silkeslen och poorerna och allt skit är GONE!


Detta måste ni testa!!! Skriv en komentar å berätta vad ni tyckte! Och om ni vill ha mer tips om ekologiska masker så fråga mej annars så kommer det mer tips! Men jag ger den här grejer                                                                                                                                                                                                                                          







Av Alba Coolizz - 12 maj 2011 15:20

...............då ska du ställa en fråga i frågehanteraren till höger om sidan då svarar jag absolut. Och om ni vill veta nån om er (som kommer direkt från mitt hjärta) så kan ni skriva erat namn+efternamn så jag vet vilka ni er! <3 Göörr det ! Och komentera lite t.e.x på denna bilden: 

   Visst är jag snyggast!? P.s Det är ARMANI glasögon!

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Ovido - Quiz & Flashcards