Albaas

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Alba Coolizz - 30 maj 2011 21:13

Nu tänkte jag städa mitt rum och lite så.... Och så ska jag fixa till vår vandringdag imårron <3

Av Alba Coolizz - 30 maj 2011 20:58

Asså jag brukar inte gråta när jag skadar mej, typ om jag vurpar i en SKIT stor backe, så börjar jag inte gråta. ÄVEN FAST DET GÖR JJÄÄÄKLLIIGT ONT" Jag gråter om nån har svikit en eller så, och om det är nåt man ångrar blir man ju liksom ledsen inombords!

Skratta inte nu men...............................................
..................................................
..................................................
............................................ Typ om jag ser en sorlig film DÅ GRÅTER JAG, Asså jag stor bölar inte, men jag tänker mej värkligen in i filmen, Så ibland måste jag liksom säga högt:

"Alba, för fasiiken det är en film , skärp dej" Men då bölar jag bara ennu mer ! Haahaha! I know!

Men duvet du Titanic, om man ser den så 5änker man värkligen sej in i den, i slutet när alla dör, och när man ser hur barnen bara drar bort från sin mamma. Man får värkligen ont i själen. Och då tänker jag om det skulle hända mej! Och då börjar ja GRINA igen! <3 AHAHAHAHAHAHAH, AJA DET ÄR JU BARA JAG <3 


//Alba


P.S Nu fick ni veta en stor grej!

Av Alba Coolizz - 30 maj 2011 20:33

Sorry har inte så många men här kommer några:

    Min älskade Vilma    Kussen som betyder a lot    Världens ROLIGASTE Selma!   Jennifer! The girl I miss    Jag å Matilda! VI MÅSTE SES SNART!

   GAMMAL GAMMAL GAMMAL GAMMAL MEN FIN BILD PÅ EN IN MY CLAS!   Kul Chey, (Don´t want to show u the photo, i DON´T WANT U TO ME WILD!)                 

 Och sist men inte mins, min llilla dator <3   





//ALBA

Av Alba Coolizz - 30 maj 2011 20:22

Hej bloggen! Här kommer lite bilder:

   Oufiten på dansen ! Hade dans idag           Egi pic                   Oufiten idag! Info:

Middekjol: Gina

Linne: Gina

Ego pic

Oufiten igår (neråt(

Tröja: H&M tror jag

Byxor:  Kapphal

Hårgrej: Gina har svart å rosA MED!




Me right now!



Puss på dej! Nu ska jag städa <3

Av Alba Coolizz - 30 maj 2011 15:29

Nu ar jag hos S++++, hennes pappa ar fran usa sa att det finns inte dom tre sista bokstaverna pa hennes dator! <3<3

Vi ska aka hem till mej nu, sen sa aker vi till dansen ,<3  Sa HEJDA!  


P.s Bloggar nar jag kommer hem mina alskade beebisar <3

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Skapa flashcards