Albaas

Alla inlägg under maj 2011

Av Alba Coolizz - 29 maj 2011 09:47

Nu har mammi fåt frukost på sängen, sen åker vi till stan å tar en brunch å sen till Frechla! Jiiiohoo

Av Alba Coolizz - 28 maj 2011 23:14

Hej bloggen!!! =D Jag håller på att kolla på Stardust det är paus nu! ♥ Den är faktist riktigt bra, å jag är ju inte så mkt för fantasy... Men denna var helt ok`! 

Harru sett den? 

Ne, nån gång efter Stardust så blir det nog hopp i säng! Det har varit en lång dag.. Tänkte jag säga, men det har det ju inte alls varit!? Herregud jag har inte gjort nånting! Imorgon får jag fasiiken gå ut å springa! Aja, ni får ha det bra, så hörs vi i morgon!

 


Skit gammal bild på mej! eller jag typ förra eller för förra sommarn!

P.s Tänkte lägga ut ett videoinlägg men jag kan ej lappa upp dom! SÅ DÅLIGT MÅSTE FIXA DET!!!!

Av Alba Coolizz - 28 maj 2011 23:07

eh............ Favvo motto? Mina är nog:


-"Love, peace, respect and understanding! ♥"

-"Man lever bara en gång, så gå inte misste om nåt!"

- "Fånga dagen"

-"Alba är bääst! ♥"


Ah, det va` no` alla<3   ne......

Kom på mer:


-"man behandlar alla likadant som man själv vill bli behandlad"

-"alla är lika mycket värda"     
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥
♥♥
 
 

Av Alba Coolizz - 28 maj 2011 22:55

   Nu kan ni bara fråga på frågor!

Av Alba Coolizz - 28 maj 2011 21:56

Okej, nu ska jag skriva om mej! Jag har ju börjat med 31 dagar då skriver jag nåt varje dag! Och idag är det "om mej"

Så det är välla bara å börja!

Mitt namn är Alba Eva Hillevi von Knorring. Jag är en glad och sprallig tjej som är född är 99. Jag fyller år
den 26 April.  
Jag bor  i en stad i mitten av Halland. Varberg, jag bor där med min mammy.


Min pappa och hans fru+min lille bror Ralph bor i Stockholm, och min syrra (Elin 16 år) bor i Sundsvall med sin family.  

Ralph och Elin vi har samma pappa men inte samma mamma.


Och älskar jag ju klart att fotografera och att vara med mina älskade bästa underbara snällaste kompisar!

Mina intressen är att sjunga, dansa, drama, blogga, shoppa,  och ha allmänt kul. I

Min favoo färg är rosa och lime grön och olika nyanser av Turkos. 

Och min favorit artist är nog Rihanna, Och lady gaga är helt okey också. 

Jag går på en skola i varberg som heter Påskbergskolan.


              Nä,men jag gillar att göra saker på mitt sett,jag tror att jag är ganska envis av mig.
Men annars är jag väl glad,nyfiken och en sprallig tjej (tycker jag iallafall).
men så fort det händer något,så vill jag alltid höra varje detalj hur det gick till.
.
Det här var lite smått om mig ♥

Vill ni veta mer om mej, ställ frågor på bloggsvaren. 


Det var det för idag!





Av Alba Coolizz - 28 maj 2011 20:38

Hej bloggen, dagen idag har varit en lugn dag. har gjort........................... väldigt lite, mindre en jag borde! Nu kollar jag på kvällen är din:

   

Innan det så gjorde jag pannkakor, super goda. Jag äger på att göra pannkakor!! 

Det den hemliga ingridiensen är: att man tar mycket smör i pannan, och gör dom med mycket kärlek!                           


  Sorry, kunde inte ta några bilder för min kam. vad helt utladdad! BAD! Men dom blev iaf SKIT snygga!   


   Här är en bild på mig och Sofia <3 

Nu får ni ha en underbar kväll så hörs vi kanske lite mer sen eller                             i morgon på MORSDAG!    




































































                                                                                                                                                                                                                                     // Eran alldeles egna bloggare Albiizz<3                                                                     















































































Av Alba Coolizz - 28 maj 2011 18:41

Nu ska jag baka lite pankakor, kommer bilder på det den. Om jag inte uppdaterar så är det för jag kommer kolla på kvällen är din klockan 8.00 <3

Av Alba Coolizz - 28 maj 2011 18:36

  KLART JAG GJORDE! Absolut den bästa blogg3n <3

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Skapa flashcards