Albaas

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Alba Coolizz - 17 juni 2011 19:05

Black and gold!

 
 
Let´s go and party babe!

Söta klänningar med party detaljer! =D Tycker ni? Och jag vet, att jag bara lägger in sånna här tråkiga inlägg men det är så kul att göra dom men jag lovar att jag snart kommer att tröttna! =D Thihi!

Av Alba Coolizz - 17 juni 2011 18:36

Hih-Heals and skirts

Vad tycker ni om skjolar? Jag tycker bara om midjekjolar, men vissa andra är ju okej också! Tycker ni?
Slängde bara ihop nåt på polyvore.se ! Det är ju så kul, därför gör jag 10000, men jag kommer nog snart tröttna på det ;)
Nu har vi käkat, var jätte gott! Nu ska vi gå ut med Tassen och äta glass! Yummy!
Good Byyee! =D

Av Alba Coolizz - 17 juni 2011 17:31

Nu är vår kompis här +hennes fina hund! Vi har precis ätit förrät-Räkor och lite annat. Och nu ska vi äta huvudrätten sen går vi nog en sväng med Tassen (hennes hund) och köpa glass! =D <3=D Yummy, så jag kommer nog blogga ikväll!


Byye Byyyeee ÄPPELPAAJ! =D

Av Alba Coolizz - 17 juni 2011 15:30

Jag valde "hur du matchar rosa byxor"  För att idag fick jag ett par rosa byxor, mina ser ungefär ut så här. Men visar er bilder senare! 

Här kommer första:

Vardag-hur du matchar rosa byxor


Denna stilen passar till en lördag om man ska gå ut å shoppa med kompisarna eller vad som helst alltså en vardag style!
Vad tycker ni? 
Här kommer den  andra:

Pink, blue, and purple party!


Pink, blue, and purple party!
by Alba Cooliz!

Denna stilen passar ju om man ska gå på fäst, och ni kanske ser: SKORNA REGERAR! Jag tog färgerna som var på skorna. Det var skorna som var min inspiration och det blev väldigt coolt! =D
Och sist men inte minst kommer den tredje:
Colors bebe, colors!

Cool va? Tycker jag iaf!
Men får ta livet som det kommer, som t.e.x nu-Klockan halv 4 ska jag gå och möta upp vår kompis och hennes fina hund Tassen. Ja, det är saker som man bara måste göra.
      Jag var precis ute och plockade lite blommor och slängde lite sopor
(blä, det luktar värkligen skit bara man 100000 m ifrån, iaf för mej, Har så bra liktsinne (skrytig röst)) Hahaha..
Jaja, nu ska jag inte tjata om det! Ikväll eller senare idag kommer bilder från dagen och från andra dagar denna veckan som jag inte pallat lägga ut "gääsp" är så trött all the time! Jag måste vara ute mer! Men nu när det kommer en hund på besök så kommer jag vara ute med den på LÅNGA promenader! Gött!               Ni får ha det så bra!! Så höörs vi soon!
Byyee  Byyyeee, det är gött medn Äppelpaj!
Av Alba Coolizz - 17 juni 2011 14:31

Ska gå ut å plocka lite blommor, sen ska jag möta upp vår kompis som kommer hit!

Av Alba Coolizz - 17 juni 2011 13:46

POLYVORE!


Visar er stax resultatet!

Av Alba Coolizz - 17 juni 2011 11:36

Hej bloggen ! Nu har jag ätit  frukost och städat min rum (eller tagit bort alla kläder från golvet , och slängt in dom i garderoben som värkligen är för liten). Jag tänkte hoppa in i dushen nu, måste ju vara fräch när min å mammis vän kommer! På tal om mamma, jag fick precis ett par jätte gulliga och coola rosa byxor från henne. Från lindex 199 kr men rea så det var 129 kr! Kommer bilder på dom sen. Och bilder på dagens klädval.      

        Och vetduva bloggen?......... Okej. Jag berättar: Jag hade världens konstigaste dröm men ändå härliga och lyxig. 

Oppps, kan inte berätta om den nu, ska dusha! Men jag ska försöka hinna berätta den efter dushen ^^.

         

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Skapa flashcards