Albaas

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Alba Coolizz - 18 juni 2011 23:49

 

 Komihåg att skriva varför just du/han/hon ska bli veckans blogg!

 Jag bestämmer själv när tävlingen ska avslutas och om det blir du som blir

 vinnaren så kommer jag länka dig på min blogg! 

Personen som vann förra gången kan tuvärr inte nominera sej, men det kan hon göra nästa gång men hon kan ju iaf nominera nån annan eller några andra! =D

Och jag vet att det är några som läser min blogg men som inte har blogg ni kan också vara med ni bara skriver varför ni vill vara med eller bara "I´m in" eller "Jag eme" och då utser jag en vinnare där också, och så kommer jag beskriva personen som jag tycker den är åså! Så nu kan ni som inte har blogg vara med ändå! 

 Lycka till.  Och må bäste man eller kvinna vinna!  =D


Hoppas så många som möjligt deltar <3

Av Alba Coolizz - 18 juni 2011 23:16

Beach day

Om jag ska till stranden kan jag LÄTT ha på mej detta! =D kandu? (opps, såg nu att jag missade solglasögon, aja har ju iaf solhatten.
 

Av Alba Coolizz - 18 juni 2011 23:16

Beach day

Om jag ska till stranden kan jag LÄTT ha på mej detta! =D kandu? (opps, såg nu att jag missade solglasögon, aja har ju iaf solhatten.
 

Av Alba Coolizz - 18 juni 2011 21:53

     Tänkte ha på mej detta i igår. Info:

Shorts: Lindex 199kr

Skärp: Second Hand typ 10 spänn säkert.

Linne: JC

Stickad kofta: No idé

   Men det hade jag bara på mej tills jag fick dessa byxor, som jag har på mej idag med, men pallar inte lägga upp bild.    Dom är köpta på Lindex   Spänn        Där kom nårra EGO PICS efter baadet!        Denna fina ringen fick jag av vår kompis som är här! Kan ni fatta att det är riktigt gild och en safir! TACK SÅ JÄTTE MYYYCKET =D<3   Här är hennes hund Tassen! Han är så fin å snäll! Love u Taasiis! =D       Suddig på min facelook today!

Men jag hade iaf mascara, svart kajal och ljus rosa längst ner vid ögat och mörk rosa! 

   FINA TASSEN!  


 Jag mamma och vår kompis åkte ner till stan!

     GALLERIAN BABE^^        År jordgubbar innan  yummy!  


 

Gjorde detta video inlägg FÖR ETT TAG SEN!  

Av Alba Coolizz - 18 juni 2011 19:54

   

Du får fråga vilka vilka frågor du vill, inga frågor är för dumma!    Och jag ska värkligen svara på ALLA, så ställ inte pinsamma frågor (opps, nu gav jag er ett tiips!)

 Har lite specialiteer till er oxå:

1. Den som frågar mäst frågor (och då menar jag inte "vad heter du?"eller nåt sånnt jag vill ha frågor som en riktiga. Så du blir alltså länkad om du skriver mäst tänkvärda frågor.  

2. Den som skriver den knäppaste frågan blir oxå länkad!  Visst blir det BRA!

Ni får gärna ställa frågor, för det är ju många som läser min blogg men ni brukar inte komentera så mkt? :( whyy? 

Men passa på nu! FRÅÅÅGAPÅ!

Av Alba Coolizz - 18 juni 2011 17:51

Hej! nu har jag varit på en promenad den var lång för jag gick typ i 55 minuter, och den var härlig för att jag fick vara ute och den var oxå härlig för att det regnade. Ja... ja vet. Men jag gillar regn (ibland) t.e.x när jag ska sova för så hör jag det smattrande regnet på fönstret och det är den finaste och bästa vaggvisan. Och nu när jag gick ut med Tassen så hade jag min regnjacka som har en luva på sej, å då smattrade regnet på den och jag tycker det låter så härligt. Så helt ärligt gillar jag regn i dom situationerna men inte annars, det är jobbigt om man t.e.x ska gå ut på stan åsså börjar det PISS regna! Nu ska jag äta lite jordgubbar och mjölk/grädde och lite socker! =D<3 Yummy, återkommer snart! Chacha!

Av Alba Coolizz - 18 juni 2011 10:50

Hej, bloggen nu har jag ätit fruukost! =D Och ska fixa mej nu å så, sen så ska vi typ gå ner till stan! 


           Denna tårtan gjorde jag på  skolavslutningsdagen, den var muumsig! 

        Recept på "AlbasSommarTårta"

Tårtbröd-som man lägger underst.

Sen så tar man marsansås på tårtbrödet.

sen så lägger man på jordgubbar

sen så lägger man på ett till tårtbröd

så tar man marsansås på tårtbrödet.

sen så lägger man på jordgubbar.

Sen tar man det sista tårtbrödet å där lägger man på MYCKET grädde och sen dekorerar man FINT men jorgubbar (SOM JAG)

     Asså jordgubbar! Asså jordgubbar! ÄR DET GODASTE SOM FINNS!Jag kan trycka i mej  HUR mycket som hälst! När man äter jordgubbar (svenska såklart) så är det ju värkligen sommar.


Säg inget till mamma! ;) :p

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Ovido - Quiz & Flashcards