Albaas

Alla inlägg under juni 2011

Av Alba Coolizz - 2 juni 2011 14:31

   Gjorde ett fotband på slöjden<3     Snygg va?Info:

Klänning: H&M








Av Alba Coolizz - 2 juni 2011 14:04

Kommentar till Veckans muuusic!
 
Ingen bild

:)

Måndag 30 maj 21:25

Jättefin verkligen! :) <3 Wow! Men har du hört Zara Larsson sjunga den låten på youtube? ;) <3
Du är jätteduktig Alba och jag tycker att du borde satsa på musiken i framtiden! :) 
Sjung gärna någon mer låt med karaokeverision till så låter det ännu bättre! <3 Men som sagt, superbra! Du har en jättefin röst!

 

Svar: Tack så jätte mycket! Ah, jag har hört Zara Larsson sjunga, hon är ju SUPER"^^ Jag vill värkligen bli artist! Ska föröka lägga ut mer när jag sjunger! Men tack ändå! <3=D

Av Alba Coolizz - 2 juni 2011 13:07

Av Alba Coolizz - 2 juni 2011 12:56

Jo, du vänskap! Vänskap är det bästa man kan ha. Man måste ha nån vän å kunna prata med! Man måste ha nån man kan vara sej själv med å berätta om det har hänt nåt dåligt så ska vännen alltid vara där å aldrig svika en, och man ska aldrig svika en vän heller. För då mår man säkert jätte dåligt!  Om det ska vara en bästa vän så måste man lita på den 100%! Och jag är så glad att jag har sånna underbara vänner! 

Vilma M. ♥ Alba

Av Alba Coolizz - 2 juni 2011 12:43

 

 Komihåg att skriva varför just du/han/hon ska bli veckans blogg!

 Jag bestämmer själv när tävlingen ska avslutas och om det blir du som blir

 vinnaren så kommer jag länka dig på min blogg! 

 Lycka till.  Och må bäste man eller kvinna vinna!

Av Alba Coolizz - 2 juni 2011 10:24

Hej och godmorron alla mina älsklingar!     Jag vaknade typ för tre kvart sen. Jag å mammy ska se ´på en film vi inte har sett nu på morgonen. Frukost på soffan blir det och en bra film. Har glömt va det hette ;D Thats just mee!<3 Idag ska jag nog ta det lugnt, det är inte så bra väder, men jag å mammay ska ändå åka till vår mosters sommarstuga och kanske åka till tre toppar: VÄRLDENS BÄSTA GLASBAR! Sen pallar jag inte berätta mer om min lilla minilov men jag kan avslöja att jag ska åka till Dan*ark <3 wiioo, Allstå med nårra vänner! Men nu är jag skit hungrig så nu är det  frukost på soffan vid tv som spelar en bra film! <3

 

// Eran alldeles egna bästa bloggare in the hole woooorld!

me!

Ha en super dag, så kommer det nog lite bilder från sommarstugan å tre toppat laaaterr<3


Av Alba Coolizz - 2 juni 2011 00:40

Ne, ska man kanske hoppa i säng?       

Av Alba Coolizz - 1 juni 2011 23:46


DIGGAR SÖNDER DENNA LÅÅÅTEN - HAHA

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Skapa flashcards