Albaas

Alla inlägg under juni 2011

Av Alba Coolizz - 20 juni 2011 11:11

Hej bloggen! Jag fick en fråga som det stog så här på:

Vad är detta 30 dagar?? 

Svar: Jo, det är så här:

31 dagar...

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mitt favorit motto
Dag 03 – Dig och dina vänner i bilder
Dag 04 – Det här får mig att gråta
Dag 05 – Mina syskon
Dag 06 – En ny bild på dig själv och 10 fakta
Dag 07 – Vad är vänskap
Dag 08 – En blogg jag läser varje dag
Dag 09 – 4 sidor som jag ofta är inne på
Dag 10 – 10 saker jag gillar att göra          (Denna är jag på nu)
Dag 11 – Fem bilder från ett minne 2010
Dag 12 – 7 saker jag gör varje dag
Dag 13 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 14 – Högst på kill listan just nu
Dag 15 – 3 saker jag ska göra innan årets slut
Dag 16 – 6 bilder som gör dig glad
Dag 17 – Det här får mig att må bättre
Dag 18 – Detta ångrar jag
Dag 19 – Min önskelista
Dag 20 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 21 – Vad är kärlek?
Dag 22 – Det här får mig att gråta
Dag 23 – Det här hade jag på mig idag
Dag 24 – Mina styrkor och svagheter
Dag 25 – Min favoritplats
Dag 26 – Det här saknar jag
Dag 27 – Detta lever jag för
Dag 28 – Det här får mig att må bättre
Dag 29 – Mina drömmar

Dag 30 - Varför gjorde du 31 dagar?


Vissa dagar så gör jag detta, skriver om nån av dom här punkterna! Jag gör det inte varenda dag för att då är det slut så fort!


//Alba =D

Av Alba Coolizz - 20 juni 2011 10:48

Är jag ofta inne, på och ser om det har hänt nåt nytt!

 

Denna sida är jag inne på VÄLDIGT OFTA! Min bloggsida är ju bäst. För den är heöt gratis och man kan göra alla grejer JÄTTE ENKELT! Rekomenderas STOORT! Vad har denna som inte blogg.se har? JO.... ALLT!


 Och så är jag ju inne på msn men oftast ebuddy.se   


Och så är jag ju inne på alla dessa bloggar! Vill du se vilka bloggar jag följer så kolla i min meny, och så står det där nånstans vilka bloggar jag följer! 

Dom bloggarna jag följer följer jag igenom:

Bloglovin is the shit! På ett bra sätt

//Alba


P.s Jag gör inte 30 dagar varenda dag för då går det så fort, om ni undrar vf jag inte gör det ibland ;)

Av Alba Coolizz - 19 juni 2011 23:31

Hej bloggen! Idag vill jag gratulera Kungen och Drottningen och Kronprinsessan och Prinsen, för dom firar sin bröllopsdag idag och det var därifrån jag fick lite inspiration! Bröllops bilder från weheartit:

     

 

   


Dagens fråga: Vill du gifta dej?


Av Alba Coolizz - 19 juni 2011 22:40

      Min goda driink!  

Här nedan för ser du teatern jag såg, gruppen kallades OperaInprovisatörerna.

            

Den var jätte bra!!

     Åt glass på Kulingen: 

Jag tog polka glass och en glass som hette rengbåge, och så tog jag grädde och maränger. Super god, men det blev lite kallt ;) Aja, gott iaf!

      Dagens klädval:  

Nylon strumpor: ?? 

Kjol: En affär i vbg

Linne: Gina 69 kr

Kofta:??

Skärp: Mammas

Åsså hade jag på mej mina nya örhängen som jag visade igår på videobloggen!

         Without Makeup!   

    

Hahahaha! XD!


Nu har jag precis kollat lite på Sommarpratarna medans jag har checkar in datorn liite. =D

Nu får ni ha det så bra... Så hörs vi nog snart å imorgon! 


P.S Nu har jag iaf fått 4 komentaren på frågestunden. Men jag vill ÄNDÅ ha MER! Gå in HHÄÄÄRR  å ställ MERA frågor! =D! 

Av Alba Coolizz - 19 juni 2011 20:27

Nu ska jag äta middag! Antrekå (STAVNING) och sallad+bearnesås (STAVNING) 

Jätte gott =D Min mamma äger på att laga maat =D <3 


Glöm inte att fråga vsh på min frågestund HÄÄR! 


//ALBA





Av Alba Coolizz - 19 juni 2011 19:30

Snälla fråga frågor på min frågestuuund! =D Har bara fått två komentarer?!

COME ONE BLOGGLÄSAREE!! GÅ IN HÄR= http://albaas.bloggplatsen.se/2011/06/18/5628119-fragestuund-inga-fragor-ar-for-dumma/

Av Alba Coolizz - 19 juni 2011 17:56

Hej bloggen! Nu har jag ätit lite Ceasarsalad, det är faktist jätte gott och fräsht! 

Idag har jag å mamma och vår kompis varit på teatern å såg på oprainprovisatörerna. Dom var så Bra och speciela och anorlunda

   Namnet:

"Opra..." heter som för dom sjunger opra lite i teatern

 "...inprovisatörerna" (inspiratörerna betyder att dom inproviseras, ja att man gör saker som inte är planerade) dom har inte tränat in nåt manus eller nåt. Så dom tar hjälp av publiken. T.e.x så här:

En skåderspelare: När jag säger sommar vad tänker ni på då?

En i pibliken: Bada

En i publiken: Sola

En i publiken: Äta glass

En skåderspelare: Det blir perfekt! Nu kör vi!!

Så gör dom en teater av det. Och det är så KUL^^ 

     Sen gick vi hem och åt ceasar sallad! Ikväll ska vi ha lite myskläll å kolla på lite film eller nåt! =D

   Just det... Glömde säga att vi var på en utställning innan teatern. Tog inga bilder, pallade inte! Haha. Och så åt vi glass på kulingen! Yummmyyyy!! =D


Nu ska jag gå på en promenix med Tassen!!

Hejdåå! =D

  

Av Alba Coolizz - 19 juni 2011 11:19

Hej! Nu har jag precis ätit god frukost på balkongen. Annas åt vi också. Ananas är ju SÅ gott! Innan frukosten gick jag en runda med Tassen :

   (På denna bilden på Tassen ser man typ inte hans ögon men som är jätte stora och bruna, och fina)

Jag å Tassen gick en runda (på ungifär 45 min) i Påskbergskogen. Härligt är ordet.

       Nu ska jag nog hoppa in i dushen och sen kanske vi ska gå till museumetet för vår vän som är här har ju inte varit där.  


// Alba!


P.s Glöm inte ställa frågor till min Frågestund HÄÄÄÄR! 

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Skapa flashcards