Albaas

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Alba Coolizz - 4 augusti 2011 22:30

.Hej, hej! =D Nu sitter ut på en super fin restaurang... Har ätit biff med kantareller och nu blir der snart cream brulle, så gott!!! :-* Du, Var tror du jag å mamma är nu.... Jo du, vi är kvar i Göteborg!! Det är en ganska lång historia som jag ska göra kofr, det började iaf med att tåget till Gbg, var typ 3 kvart sen , men sen så kom det ett annat tåg som gick till Gbg så vi hoppade på det men det till Gbg men vi var ändå försenade till tåget till Sthlm... Tåget kunde liksom inte ens vänta 30 Sek, helt sjukt. Så jag å mamma fick bo på Hotel... När man skulle gå in så var det ett jätte sunkigt hus men när man kom in så var det riktigt häftigt kolla ge er mig bilu har jag ätit min redan brulle och det var ju så gott!! Men.det blev ändå riktigt dyrt: 654 kr men det gör absolut ingenting, för att sj betalade allt. Så man får ju passa på!!! Hahaha=D tack så mot för den goda maten sj!!! om det är mycket fel är det för att jag skriver på.mammas xperia, den är jätte stor men lite jobbig att skriva på... =D

Av Alba Coolizz - 4 augusti 2011 15:34

Hej bloggen! Videoinlägg! Nu sticker jag till Stockholmaa! =D


 

Av Alba Coolizz - 4 augusti 2011 12:06

Nu ska jag sticka ner till stan å fixa min mob, och sen käka med mamma, också ska vi på nån annan grej som blir en överaskning! Jiiipie! =D

        Åsså kanske jag shoppar lite... Will see!!

   Och när jag kommer hem ska jag ta ett litet bad! =D 


P.s Idag vid typ 2 skrev jag ju ett inlägg, och då skrev jag imårron, men jag menade idag då, tänkte inte at klockan var över tolv<3

Av Alba Coolizz - 4 augusti 2011 02:00

Heeeeeeeej min älskade, och söta och saknade blogg, och framför allt bloggläsare!!!     Nu är jag tillbaks från ett "litet" (or not) bloggbreak! =D    Men fattar ni hur mkt jag har saknar er! Haha! =D

     Btw vill ni veta nåt som gör mej SJUKT glad......? Bra! Det är att även om inte jag har bloggat på typ hela sommaren så har jag haft varenda dag mellan 51-70 unika bloggläsare! Och det är jag sjukt tacksam för oxå, älskar att jag har så trogna bloggläsare! <33<3 Love u all guys!

       

        Imorgon ska jag iaf göra ett videoinlägg, om min sommar å lite smått å gott! Åsså kommer jag nog lägga upp bilder när jag kommer hem från Sthlm, för dit ska jag å mamma åka imårron! =D Vi ska åka på dop där, men berättar mer om det på videoinlägget


Så såhär ser min dag ut imårron iaf:

12.30-Ska jag vara på stan, för jag ska fixa min mob, så jag kan ringa gratis till Mammi... Och käka lunch med Mamma, men det blir nog Brunch för mej för att lär inte ha ätit frukost, haha! Vaknar ju typ 12-12.30 men nu måste jag ju typ vakna halv tolv, vi får se om jag får sätta den dumma klockan! Sen kanske jag kollar lite i affärerna, sen sticker jag hem å packar, å bloggar+lägger in ett videoinlägg! 

Och så är jag sugen på att baka knäckkakor, men vi får se hur det blir med det! Sen så sticker jag ner till stationen, där tar jag tåget till stockholm!

Sen så ska vi till vår kompis, som har en mac dator så den lär jag blogga på, och berättar vad som händer framöver! =D<3 


             I rubriken står det ju att det har hänt ett mirakel, och ja... Det har det!!

För min dator funkar, min kompis (hon som vi ska åka till imårron) var här från Sthlm åsså bara testade hon att sätta på datorn å det gick, snacka om magiska händer!! Wiihooo! 

_____________________________________________________________

______________________________________________________________

Detta inlägget har blivit lite tråkigt med bara text så här kommer

Camwoow bilder från min Ipod:

P.s Dom är tagna i den stora sängen i ett jätte lyxigt hotell 

i Bohuslän där vi var när jag började att ta mitt bloggbreak! =D Det var så mysigt!

   Vem är coolast..? JAG^^   "OMG, W*F IS HAPPENING!!"   "HELP ME, SOMEBODY HELP!!!"   Tänk om man skulle se ut så här on real! Shieet =S   Test bild! Hahah, det syns!   Faat Girl!!   Örhängena är köpta på UR&PEN!  Flört, flört!

Alltså är jag bara för cool på dom här bilderna??

_____________________________________________________________


Idag vaknade jag typ minst tolv, men kändes som jag kunde sova hela dagen, men jag gick lidande upp! Hhahaha! 

Men så åkte jag till stranden med mina två coola Kussan Gabbi och Josefina! =D Vi badade å kastede boll, eller inte direkt boll utan en amerikans fotboll (tror jag iaf) 

Sen så åkte vi till Sommarstugan i Läjet, å åt lite sill å potatis och sen så pressade jag järnet!  Btw så har jag fått ränder här å var! Yees! Heja solen!  


Sen så åkte jag hem å började packa lite, till Sthlm å sen kollade jag på Spiderman:

 Och åt:

 Magnum strawberry white  Big Pic, men aja!

Btw dett är en av mina favvo glassar =D

Också åt jag lite snacks och chips! =D

Och typ lite äpple.... Hahaha!

På tal om äpplen så kom jag på en:




Gillar du mest Gröna/Röda äpplen eller gillar du kanske inte alls äpple??


    

Själv föredrar jag den vänstra sidan! Thihi!! =D 

Kan inte äta äpplen som är mjuka å gula inuti och det brukar oftast dom röda va!

Nu fick ni veta nåt kul va? Hhahaa! =D Skrattar på mej! 


Nej... nu ska jag sova!  

God natt å sov gott, och dröm vackra drömmar alla mina älskade!


P.S Om ni undrar vf jag publicerar detta mitt i natten är för att jag hade skrivit typ klart detta inlägget men så råkade jag stänga ner det å jag blev så ARRG!! Men nu har jag skrivit om allt, ne.... faktist inte har glömt mycket som tex att jag åker till Norge nästa helg å dit kommer jag absolut ta med datorn, och vi har köpt mobilt Internet så jag kan lixom sitta på tåget å blogga dit! Yippie!

Men nu ska jag sova, men om typ väcker mej själv tio sover jag ju inte så länge, och det är bra för då kan jag sova på tåget <3


Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Skapa flashcards