Albaas

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alba Coolizz - 10 augusti 2011 14:15

Snart publicerar jag lite inlägget, men jag är så hilma ARG! För att jag har i mitt mobila internet nu, å den är så seg! Å jag har inget tålamod för sånnt... Bajs!   !!

     För mamma skulle instalera ett annat internet som är i lägenheten, men så funkade den inte å nu måste jag ha detta skit internetet tills mamma har fixat det, som hon inte kommer att hinna!!! AHHHH!!

   

Men efter jag har sätt klart filmen ska jag sticka ut till stan, för å köpa bafucin:

 för jag har nån J**la infektion i halsen! Hoppas det inte är halsfluss!!


Åsså ska jag hämta min cykel som står vid mammas jobb! =D Å kanske kika i affärerna lite om jag pallar! Men jag är typ helt pank+ så behöver jag inget spec. Men man hittar ju alltid nåt!


/Alba

ps. Kommer två inlägg snart, som jag håller på med nu!

Av Alba Coolizz - 9 augusti 2011 21:41

Hej bloggen! =D Nu är våra gäster här som bor på fästningen, vi ska äta god middag!

Av Alba Coolizz - 9 augusti 2011 19:45

Har bakat kladdkaka till våra gäster å nu tar jag mej ett bad med en lila badboll! =D Så nu ska jag se på några serier jag har missat ♥ Myspys för mej själv i baadet!!
Men innan så ger jag er svaren:
 
Ingen bild

Rosa

Måndag 20 juni 19:09

Om du skulle få 999999999999 miljoner kronor, vad skulle du göra/köpa då?
Älskar din blogg! Kul att du lägger in många inlägg!


Svar: Haha, kul fråga =D Jo, jag skulle nog resa bort (i första klass flyg) till ett annat land, varmt land, med all in clislusive. Men vänner å familj!<3 Och medans jag var där så skulle dom bygga ett jättestort slott byggas vid havet i vbg, å där skulle jag bo! Åsså skulle jag typ ordna en jätte stor fäst i ett annat land, för ALLA mina vänner lixom! Å shoppa super mycket!  =D Åsså skulle jag ge pengar till alla barn i afrika å djur som har det dåligt åsså skulle jag köpa mej massa djur själv, å ge pengar till familjen! =D Å uppfylla mina drömmar, å massa andra saker!

_____________________________________________________________

 
Linnsan

Linnsan

Måndag 20 juni 18:18

hur många besökare har du per dag?
Vilken är din favoritblogg?
Vilka bloggar läser du?


Varför började du blogga?
vad är dina intressen?


Tycker du om att måla med fötterna?
Om du vann en resa till månen vad vad det första du skulle göra där uppe? :D

http://linnhs.blogg.se 


Svar: 

Idag hade jag 76 unika och det brukar att vara mellan 50-90 om dagen, men när jag inte uppdaterar så mycket så brukar det vara typ mellan 30-50, Men varenda inläägg jag lägger in så publiceras det på facebook, å då ser många det! jag har faktist glömt vad mitt rekord är, men jag tror det var runt 125 det var nån gång juni... Men det fantastiska är att när jag tog min bloggpaus så hade jag ändå runt typ 60 så det är toppen, jag älskar mina läsare <3 Men du har ju betydligt mycket mer!  Älskar din blogg <3


Min favvo blogg är nog Kenza å din å typ 10000 till 


Det kan du se till höger i min blogg! =D


Jag tycker att det är roligt, å många av min kompisa bloggar oxå... =D


Jag älskar att sjunga, dansa å spela teater å skratta å vara med kompisar!


Hahaha, kul fråga =D Eh, det har jag nog inte gjort! =D Haha! =D


Det första jag skulle göra är nog att bli rädd, allvarligt lixom sätta foten på månen är ju hur coolt osm hälst men läsgigt men efter jag hade tagit första steget skulle jag lixom hoppa å flyga för man flyter ju i rymden!

_____________________________________________________________

 
Ingen bild

anonym

Måndag 20 juni 17:14

Hej! Jag gillar din blogg men jag har faktist lite frågor:
1. Har du nåt smeknamn? eller kallar alla dej för alba?
2.Vad gillar du mäst på din kropp.
3.Vad är du rädd för, eller har du nån fobi?
4. Varför har du en frågestund?
5.Vad har du för stil, liksom vad gör dej lite speciel om du tycker det?
6. Brukar du ofta måla dina naglar?
7. sminkar du dej varenda dag?
8. Tycker du att jag ska skaffa en blogg?
Hahaha, det var ganska många frågor!


Svar:

Hej Anonym! Tacksåmycket!!

1. Vissa kallar mer för Albis....

2. Eh.... jag vet inte! Men det är inget jag ogillar, för det är ju insidan som räknas!... =D 

3. Ah, jag gillar inte att vara i trånga utrymmen, då får jag typ panik! 

4. Jag har en frågestund för att det är bra, för då får ni ju fråga vad ni vill och jag svarar absolut ärligt!

5. Eh... Stil? Om du menar kläder, så har jag olika... Jag gillar att hänga med i modet, men jag har mäst min egen stil! Vad gör mej speciell är ju kanske för att jag är den bästa bloggaren, hahaha! Och alla säger jag sjunger super bra, å det är ju lite speciellt<3 Men annars vet jag inte utom att jag vet att jag är bäst!  Och jag är primadonnan i mitt liv!

6. Ja, jag har iaf typ alltid lack på mina naglar!

7. Nej, inte varje jag , idag har jag lixom inte det! Men jag har ju inte ens gått utanför dörren haha! =D Men jag tycker att det är kul att smeta på make up så jag brukar slänga på lite om jag ska gå ut till affären eller nåt, men i skolan har jag det varenda  dag =D

8. Om du tycker att det är kul att skriva, och berätta om dina dagar för många människor så ABSOLUT! Men det får du faktist känna själv =D

_____________________________________________________________

 
Gabriella

Gabriella

Söndag 19 juni 21:19

Vad är ditt favorit plagg ? 
Vilken blogg läser du mest ?

http://hejgabbis.blogg.se 


Svar: 

1. Min favorit plagg är nog shorts på sommaren å nån snygg tunika, och på vintern tight/nylonstumpor och nån snygg tunika och linne!

2. Det är ingen spec. som jag läser mäst...

_____________________________________________________________

 
Ingen bild

Lollo ;)     (min x-klasskompis)

Söndag 19 juni 21:17

Vill du att jag ska komma tillbaka till din klass??
Vill du strula?? :) <3


Svar:

1. Absolut, gumman! Miss u!

2. Hahaha, Är du intresserad? =D Tuvärr, så berättar jag inte det! 

_____________________________________________________________


 
Emelie

Emelie

Söndag 19 juni 19:44

 jag älskar din blogg! 
Gillar du djur? vilken är dirr favo djuur?
Hur många läsare hade du idag på din blogg?
Är din bloggsida gratis? Och vf använder du just den?
Hade du en blogg innan denna?
Kan du göra mer videoinlägg där du sjunger? SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och nu kommer den knäppa frågan (vill ställa en even om jag inte har en bloogg)
Kan du få din fot bakom huvet? HAHAHA! Tacksam för svar!!!! 
Cha, cha!-Som du säger! HAHAH!


http://har ingen bloggg


Hej Emelie! Tack!  

1. Jaa! Jag älskar djur, min favorit djur är leopard och hernilsson apa. Men om jag ska ha et djur vill jag ha en hund!

2. Idag hade jag 76 uika läsare

3.Japp, min bloggsida är helt gratis! Jag använde den för att den är grattis å man kan ju lixom ändra på den hur man vill å den är lätt att hantera!

4. Japp, och den hette http://www.albasbloggliv.blogspot.com/ och den innan: albasbloggliv.blogg.se men det är borta och så hade jag en innan den oxå!

5. Eh.. Ja, det kan jag göra. Men just nu har jag inte tid!

6.  Om jag ska vara helt ärlig, så NEEJ! Bara om jag anstänger mej mycket!

_____________________________________________________________


 
Agnes

Agnes

Lördag 18 juni 22:28

haha,
vad ska jag fråga ?
*jo, är du like din mamma?
asså jag menar till utseendet, asså när hon var i din ålder?
*om du måste välja mellan pojkvännen eller kompisar vad skulle du då välja?
*hur ofta tvättar du din hamster bur?

hahah de va väl alla frågor då ;)

http://fffffffffff



Svar:

1. Alla säger det, men jag ör ju mycket finare! =D Men alla säger att jag är lik pappa åxå....

2.  Kompis, helt klart! För dom har man ju 1000000 av!

3. Jag brukar göra det en på 2,5 vecka, men hans toa tvättar jag efter typ 5 dar...

_____________________________________________________________


Det var alla! =D 


Nu ska jag se på allsång på skansen <3



Av Alba Coolizz - 9 augusti 2011 12:22

    What u need!      Hemskt men sant! =(  Ser inte framimot!?


Tumblr_losqdjivpt1qe31xzo1_500_large


Händer ibland! Eller ALLTID! Hahaha

Av Alba Coolizz - 8 augusti 2011 23:40

(gif-bild) 

Nu är jag hemma efer en 8 timmars resa lång- 2 timmars stopp!

Eller alltså jag kom hem för några timmar sen, jag har fixat lite, å grejat lite smått å såklart varit med min lilla älskling! 

   Sett på några avsnitt jag har missat, å kollat på missade blogginlägg på B.L

Jag tänkte ladda upp alla bilderna på datorn å göra en header, på Picasa 3!

"host" Ah... just det! Har typ skit ont i halsen  (passende bild uuh?, haha) Får la gå till doktorn....  men om jag tar några halstabletter å dricker varmt göttigt te, så blir det nog bra ändå ska du se!    

    Men på resan stannade vi först å tog macka å bulle, och så köpte jag lite godis å en frida tidning+Lipp gloss på köpet! Jag vill nog prenumera på frida, eller veckorevyn eller julia eller nåt sånnt, men ska kolla på google sen!

  Sen stannade vi iaf å käkade hamburgare i Båros. Gott!  

Nu har jag iaf käkat lite sen middag... 

    Så här ligger det till, jag började skriva detta inlägget vid 9 tiden... Men så har jag inte blivit klar för vi skulle äta, så jag publicerar detta nu isted! Hahah!      Nu ska jag typ sova, för att jag typ är svin trött för var tvungen att gå upp vid åtta i morse!! Blää, vad trött jag var! Då ville jag bara    och nu tönker jag bara   


/Albis! Sov gott!


P.s Eftersom jag inte la upp några bilder så la jag upp massa smilisar!  


  

Av Alba Coolizz - 5 augusti 2011 16:00

Hej, idag kom vi till Sthlm vid typ tolv... Vi har gått på stan, träffat vänner å varit på teater. Och ätit glass =D nu ligger jag vid havet å solar å lyssnar på kapten röd. Nu ska vi gå ner till stan, å sen till en kompis. Hos henne ska vi sova!! <3 Där kommer jag nog blotta då kanske ni får lite bilder åxå. nu ska vi dra... P.s sov hela resan till Stockholm!! =D hahhahhaao

Av Alba Coolizz - 5 augusti 2011 08:10

Cha, choo!! Hur mår ni jag mår iaf sådär... Jag är SÅ trött så jag inte ens orkar skriva, men nu har jag precis ätit en super god frulle, snart så ska vi ta taxin ner till stationen. Där ska jag komma på hur jag lägger upp bilder i blixten, men nu ska vi gå byaaa

Av Alba Coolizz - 4 augusti 2011 22:30

.Hej, hej! =D Nu sitter ut på en super fin restaurang... Har ätit biff med kantareller och nu blir der snart cream brulle, så gott!!! :-* Du, Var tror du jag å mamma är nu.... Jo du, vi är kvar i Göteborg!! Det är en ganska lång historia som jag ska göra kofr, det började iaf med att tåget till Gbg, var typ 3 kvart sen , men sen så kom det ett annat tåg som gick till Gbg så vi hoppade på det men det till Gbg men vi var ändå försenade till tåget till Sthlm... Tåget kunde liksom inte ens vänta 30 Sek, helt sjukt. Så jag å mamma fick bo på Hotel... När man skulle gå in så var det ett jätte sunkigt hus men när man kom in så var det riktigt häftigt kolla ge er mig bilu har jag ätit min redan brulle och det var ju så gott!! Men.det blev ändå riktigt dyrt: 654 kr men det gör absolut ingenting, för att sj betalade allt. Så man får ju passa på!!! Hahaha=D tack så mot för den goda maten sj!!! om det är mycket fel är det för att jag skriver på.mammas xperia, den är jätte stor men lite jobbig att skriva på... =D

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Ovido - Quiz & Flashcards