Albaas

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Alba Coolizz - 4 september 2011 20:28



Dom här finns på Cocoo.se, å jag bara älskar dom!
Borde verkligen ta och skaffa mig några smala läderamband..
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Skit snygga spetsjackor från Gina, men dom finns nog inte kvar än... :(
-------------------------------------------------------------------------------------------------



Ååå vad jag vill ha en sån här väska. Med en massa fransar i lite indianstuk. 
Eftersom jag är i behlöv av en väska så varför inte en fransväska?
Dom är ju så fina! Tycker ni inte?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var nog det!
Av Alba Coolizz - 4 september 2011 20:05

Matsumoto by Nelly


Jag är på jakt efter de perfekta höstskorna! Här ovan har jag plockat ihop några godbitar ifrån både Din Sko och Nilson. Mest gillar jag de dem i mitten. Tycker att det ska bli snyggt med bruna/beiga skor istället för svarta!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dett skulle inte sitta fel till vintern, tagga handskar denna hösten eller vintern! =D Gillar mäst handskarna med rosetten!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ALLT FRÅN H&M!
1 & 2 - Skulle värkligen behöva en mysdress att krypa in i nu när det börjar                    bli kallare, 199 kr för tröjan och 149 för byxan!
3 - Åh, fullkomligt älskar denna klänning! 399 kr.
4 - Superfint linne för endast 199 kr. Så fint med detaljerna upptill!
5 - Fin klänning med volanger, 299 kr.
6 - Guldringar 4-pack, 49 kr.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ÅH så snygga dessa armband från Betties Galleria . Älskar berlock-armband! Det längst upp till höger är mitt favorit. Så galet snyggt, vill ha, vill ha, VILL HA!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Åh, kolla in dessa 10 underbara väskor. Så fina! 
Är värkligen i behov av en handväska!
Till hösten vill jag nog ha nån av dom bruna!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Så hilma snygg outfit ny i höst! Skorna är anorlunda, men jo.. jag gillar dom nog =D Kunde inte bestämma mej för dom här eller några andra svarta boots, men det blev dom här!
______________________________________________________________
Det var allt för denna gång, det kommer absolut mer! 
Info just nu:
Har sätt på ett approgram om alla söta slags apor, å nu tänker jag ta ett äpple å sen hoppa i dushen!
Imårron är det ju skola.... :( Orkar värkligen inte gå upp på mornarana i kalla sverige å cykla till skolan. Vi har ju ingen bil :( Bajs skit för att vi inte har nån bil!

Av Alba Coolizz - 4 september 2011 19:01

Hejsan, pejsan! Nu har jag diskat klart å tog lite foton... =D

Idag har jag värkligen inte gjort nåt skit alls, går bara runt här hemma med mina myskläder, good Alba, good! 

Men jag har iaf diskat, bloggar om massa skitgrejer, å varit med min söta hamster, å nu tänkte jag rensa ut min garderob å då kanske jag gör en liten blobbis.. tycker ni?

Men min statestik är värkligen inte på topp, :( 




34, 32, 52, 51 

Av Alba Coolizz - 4 september 2011 18:32

Sha, sho, shi! Nu ska jag diska, har ätit middag för ett tag sen, åt saftig kyckling å grön å vit pasta med pesto å ost! Typ min favvorätt!

Å jag stör mej på att alla säger datan/data när det HETER DATOR/DATORN, FATTA DET =D  

Av Alba Coolizz - 4 september 2011 18:22


Det finns en mängder av olika appar till Iphone och Android-telefoner. Ibland kan det vara svårt att hitta i "appdjungeln". Här är ett tips på fyra stycken olika appar som jag har i min mobil. Tre stycken är för underhållning och den fjärde är ett måste för alla Wikipedia-älskare. 

Ett stort plus är att det finns gratisversioner till alla apparna ovan. 
Kan du tipsa om några schyssta appar? 

Av Alba Coolizz - 4 september 2011 18:16


Äntligen! Aldrig har det gått snabbare att ta bort sminket på kvällarna. Gunrys avsminknings-servetter tar bort allt smink utan att det svider eller tar onödig tid. Det är tvärtom enkelt och uppfriskande! ♥

Servetterna tar till och med bort vattenfast makeup vilket är ett stort plus. Jag brukar använda vattenfast mascara , och det har aldrig varit så enkelt att avlägsna som nu. Några svep i ansiktet och sminket är borta. 

Avsminkings-servetterna kostar ca 10-15kr. Billigt och perfect! 

Av Alba Coolizz - 4 september 2011 18:10

  Alltså det är helt sjukt hur duktig den här tjejen är på att sminka! Hon är lätt min sminkidol!
Tänk att kunna sminka sig till vem man vill ... 


 


Har du nån sminkidol, vem isf? 

Av Alba Coolizz - 4 september 2011 17:39

Har ni sett programmet Cake Boss som går på TLC? Om ni inte har gjort det borde ni absolut kolla in programmet! Cake Boss handlar om Buddy Valastro och hans bageri. Det är helt otroligt vilka tårtor de gör!
Jag blir lika fascinerad varje gång! 
Tårtorna är underbara!

Buddy Valastro.

Kolla bara in blommorna på tårtan ovan ... blommorna är inte riktiga utan handgjorda och ätbara tårtdekorationer! 

Här kommer några fler helt fantastiska tårtor från TLCs program. 


Läs mer om Cake Boss på TLCs hemsida

Vilken tårta är din favorit? 

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Ovido - Quiz & Flashcards