Albaas

Alla inlägg under maj 2011

Av Alba Coolizz - 20 maj 2011 14:02

Nu ska jag snart sticka ner till tåget till freSSSSha, ^^ Den går svart i 3 <3

Ska försöka blogga där, men om jag inte gör det! YOU KNOW WHY!

Av Alba Coolizz - 20 maj 2011 07:37

Har gympa nu direkt på morgonen! BAAAJSS?!*^^^ALBA DON´T LIKE, BABBY

Nu:

Av Alba Coolizz - 19 maj 2011 20:27

...ska jag packa till i helgen jag åker till Freeshla, och till audisionen på söndagen! Ni får sova så gott, men ska inte lägga mej en, men snart . Har varit en lång dag och en lång vecka"^^


   Min lilla älskiling sover på mej, det är en sån varm och underbar känsla, Jag känner hans bultande hjärta och han känner mitt stora hjärta. 



Av Alba Coolizz - 19 maj 2011 19:00

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Av Alba Coolizz - 19 maj 2011 18:37

               Tröja: H&M fick av mamma idag

Linne: Gina T.

Byxor: H&M


P.S: Glömmde lägga ut outfiten igår! =( Men jag hade iaf blongbyxor bruno med rosa prickar, och ett line och en gullig liten kofta!

Av Alba Coolizz - 19 maj 2011 18:07

   


Sjjjukt målmedveten hund! Denna videon visar värkligen att man ALDRIG ska ge upp! Men det är ju hemst att se att den lilla hunden aldrig få komma upp och slicka på den lilla beebyn!

   

Vilken av dessa två sötnosar skulle vinna en ”söthets-tävling” mot varandra? Den med stora öron eller den med stort huvud och pyttesmå tassar.      Komenteeera nedan!


 

Alba- "Ne... Gud vad sjuukt gullig"

Mus- "Duuuh?"

Jag tittade just på en video som fick mig att nästan svimma av sötchock! Är detta världens minsta gris eller vad?



Jag vet inte om det är världens minsta gris, men den är iaf världens sötaste.. Och varför gör den små söta ljud hela tiden? Är det bara för att göra sig ännu mer oemotståndlig? Den lyckas ganska bra med det. ♥ :)


 Jag behöver inte säga nåt mer, en att jag får tårar i ögonen va.....

Av Alba Coolizz - 19 maj 2011 17:56


Herregud, är denna människa MÄNNISKA/MASKIN? Men det är SÅ COOOLT! Önska man kunde....... dröma kan man ju! 

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Ovido - Quiz & Flashcards