Albaas

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Alba Coolizz - 25 augusti 2011 22:24

Av Alba Coolizz - 25 augusti 2011 22:15

Hej  bloggen! Det var ett tag sen! =D Hahah!   ♥

Igår så var klassen iaf på simstadion! =D Skit kul! Sen var jag med Maja, vi typ pysslade lite åså! Maja är bara sötast!

Men iaf dagen innan det så var jag med Karin å Thea! Lägger ut en bild på dom sötisarna en annan dag... ♥ Love u Theiss, men vi typ sa inget till varann idag :( 

Men vi var iaf på simstadion! BAJS KUL! Hahaha! =D♥

   Liten bild =D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Men idag har jag varit hemma efter några långa dagar, å städat, tränat p åmiin engelska, å spanska läxa!!!!


Så här ser en vanlig vecka ut för mej:


Måndag: Skola....  Drama (teater, börjar på det första gången på måndag) klockan 15.00-16.30 å jag slutar 15.00 KAOS!

Sen så har jag Dans från 17.00 ;S     KAOS!


Tisdag: Skolan.................


Onsdag: Skolan...............


Torsdag: Skolan......................... Kör (i kulturskolan i vbg) 15.30-16.15 Å SKOLAN SLUTAR 15.40 KAOS IGEN!!!


Fredag: SOVMORRON! (Ska bli så gött å ha det imårron till halv tio, wiihoooa) Skola...................... 


Sen äntligen HELG!

Å i min vecka jag städa mitt rum å typ diska nån gång eller göra nåt så jag tjänar lite pengar...... =D

Å nu när jag går i 6 så ska jag ju ha så jäkla mkt ansvar, så man har typ bara 5 min till nästa ämne så man får ju lixom springa runt i stora skolan 1000 gånger per dag! Höhöhö, svett! =D 



 
Här är iaf Thea som jag var med i två dagar efter Skolan
Nu ska jag fixa till skolan imån! Tycker ni att jag ska ska visa vad jag har i min skolväska?? =D
Sen sova, men föst läsa lite
Harre gött ♥♥
 
 
Av Alba Coolizz - 25 augusti 2011 17:25

Nu ska jag städa rummet lägger in inlägg snart <3

Välkommen till min blogg

Presentation


Cha, Cha Biicheeas! Detta är jag , Jag heter Alba och är 99. I denna bloggen är det mycket bilder och en twist av mitt liv och min vardag! Jag älskar att sjunga, dansa vara med kompisar å göra det man gör i livet, alltså....Leva. Jag älskar också djur,

Fråga mig

17 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Länkar

Omröstning

Videoblogg är:
 Jätte bra! Gör det oftare!
 Bra! Men gör det inte så ofta!
 Jätte bra! Gör det när du vill.
 Helt Okej!
 Så där! Gör det ibland!
 Det är dåligt! Gör det bara ibland
 Dåligt" Gör det aldrig!
 Vet faktist inte...
 Bestämm själv...
 EHHHHHHHH................?

Arkiv

Fotar med:

 

Gästbok

translate this page?

Bloggar jag chekar in via bloglovin:

Cha, Cha biatches!

 Här på min blogg gör vi ALLT på mitt sätt! Innan du skriver nåt så tänk efter! ^^ You get it babe?  

Egoopics!

     


Ovido - Quiz & Flashcards